Laatste dag skiën in oostenrijk

7 januari 2023 - Zeist, Nederland

Gister was onze laatste dag skiën. De dag begon vroeg omdat we om 6.30 op moesten staan om onze tassen in te pakken en onze kamer klaar te maken. We moesten namelijk om 7.15 onze spullen in de bus leggen en vertrekken. We zouden namelijk daar niet meer terug komen.

Bij aankomst in het skigebied werden we verrast met de zon. Dit was onze eerste dag waar het niet volledig bewolkt was en je heerlijk in de zon kon skiën.

Ik en axel gingen weer samen skiën en gingen in de ochtend naar de andere kant van het gebied. Wij wouden namelijk pistes 11/11a nog doen want dat bleven toch onze favorieten.

Wij hebben toen later in de middag besloten om een beetje bij de rest van onze vrienden te blijven die les kregen. Wij hadden eerst samen met hun geluncht en we hebben daarna samen rustig aan gedaan. Wij moesten om 16.00 stoppen met skiën want toen stopte de liften.

Wij gingen ons uiteindelijk omkleden bij het skigebied vanuit onze skikleding naar de comfortabele kleding waar we in de bus mee gingen zitten. Om 18.00 gingen we uiteindelijk weg. En ik kwam vanochtend om 6.35 aan in Zeist.

1. Tjamke:
    7 januari 2023
    Wat een avontuur, fijn nog een zonnetje en blauwe lucht de laatste dag! Slaap nog even lekker vandaag en veel liefs van ons, Franklin & Tjamke
  2. Opa en Oma:
    7 januari 2023
    Fijn dat je het zo leuk hebt gehad
    En ook weer fijn om thuis te zijn
    Liefs oma en opa