Dag 2 in oostenrijk

5 januari 2023 - Zederhaus, Oostenrijk

Gister avond moesten we ons klaar maken voor bed en onze kamers zijn niet bepaald gemaakt voor privacy. Onze bedden zijn in een ruimte we slapen met 6 mensen in een kamer. Ook hebben we geen deur bij ons toilet en badkamer. Gelukkig hebben wij daar een oplossing op gevonden.

Vandaag moest ik om 7.30 ontbijten en gingen we om 8.30 naar de piste we kregen daar weer te horen dat er te veel wind was.

Wij mochten dus niet naar de ander kant gaan weer maar later op de middag hebben we dat gelukkig wel weer kunnen doen.

20230105_094132

Vandaag was het weer wel jammer genoeg niet meer zo goed. Vandaag hebben we veel wind gehad en ook regen wat niet hielp met de sneeuw kwaliteit. We hebben ons wel gwn kunnen redden op de pistes.

20230105_094421

Dankzij deze wolken kon ik wel mooie foto's van de zon door de wolken heen maken. Ik heb vandaag gelukkig dus wel het andere gedeelte kunnen skiën en daar ben ik heel blij mee want ik was bang dat ik weer niet zou kunnen gaan.

Wat wel heel vervelend was was dat sommige pistes niet geprepareerd waren. Dat maakte het op sommige punten best wel vervelend om te skiën.

1. Renskje:
    5 januari 2023
    Fijn dat jullie wel hebben kunnen skiën. Vinden de anderen het ook leuk? Geniet nog even, liefs
  2. Tjamke:
    5 januari 2023
    Prachtige foto's, vooral die met het bordje 11.
    Ziet er goed uit ondanks het weer.
    Liefs ook van Franklin
  3. Papa:
    Geniet er van kerel.
  4. Opa en Oma:
    5 januari 2023
    Ben benieuwd hoe morgen het weer is
    Hopelijk kun je dan ook nog skieen
    Veel plezier nog
    Liefs oma en opa