Eerste dag in Oostenrijk

4 januari 2023 - Zederhaus, Oostenrijk

1000001566

Op aan komt om 7.30 's ochtends kwam ik langs dit prachtige uitzicht van de kerk in het dorp.

Wij hebben ons zo snel mogelijk uit de bus naar het hotel begeven en kregen onze kamers aangewezen. Na het omkleden naar skikleding gingen we om 8.30 weg naar het skigebied. Bij het skigebied werden de spullen uitgedeeld en gingen we skiën.

20230104_100142

Op deze dag hingen de wolken bijzonder laag en kregen we dit verrassende uitzicht over het dal met een zee van wolken.

Axel en ik hebben samen veel pistes geskied en hebben alles aan de linkerkant van de kaart gedaan.

Screenshot_20230104_200902_Google

De rechterkant was vanwege hoge wind niet beschikbaar jammer genoeg.

Later op de dag om 17.00 gingen we terug naar het hotel waar we om 18.30 gingen eten.

Het eten bestond uit een driegangendinner:

1. Eerste gang was een bouillon soep met pasta erin
  2. Tweede gang was een grote schnitzel en Friet
  3. Derde gang was een bakje met vanille en aarbeien ijs met slagroom

Nu moet ik snel naar bed om fris en vruitig morgen op te kunnen staan om 7 uur voor het ontbijt om 7.30